Dana cute
By: norhidana miswan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Mar-2009 00:05 Email | Share | Bookmark
aktiviti sihat yg aku lakukan utk 3 hari cuti....

baru siap tgn dulu... tmn astakona nama dia
bunge2 dr dekat
siap dh.... aku bg nama taman hasnita
ni lah lunch aku isnin aritu
sabtu aku takde ke mana2 pun duk umah je.....
duk ralit menyiapkan jht manik kt baju membe ofis.... sibuk bt keje tuh sampai tak ingt apa dh....
ahad nyer pun sama gk aku duk siapkan gk n akhirnyer ptg tu siap gk lah... hahhahah gembira nyer aku... aku hanger tgk alamak cantik nyer hehehhe (puji diri sndiri)
harap2 tuan nyer suke... itu je harapan aku....
bt baju org je baju aku sndiri tak penah lg buat gitu... hehehhe tak sempat




mlm tu sambil2 nengok tirai af 7 tuh smpt lg aku duk mule jht manik kt baju aku....
aku tak tau lah nk bt design camne so aku hentam je lah....di sebabkan baju aku tuh memule ada corak2 tp luntur lak.... bengang tul aku....
so aku hentam lah buat bunge2 cinte aku

isnin pun aku dok ralit je menjahit... sampai skt2 kepala... migrain....




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net